maandag 20 mei 2013

Een boekkaart voor een communiekantje!


Ik wilde een kaartje maken voor een nichtje en had het idee hiervoor bij onze workshop gevonden, het zou een boekkaartje worden. In welke kleur en hoe het eruit zou zien was mij dan nog een raadsel. Het stempeltje heb ik ingekleurd met copic's, ik vond een leuke kleurcombinatie die paste bij de cardstock die ik in voorraad had , het is een zamroze kleur, de binnen en buitenkant versierde ik met designpapier van boekenvoordeel. Op de linkerkant maakte ik een hoekje waar ik een enveloppe instak , deze is gemaakt op maat met de scor-pal. het lintje is gerecupereerd . De hartjes zijn een cadeau van Roosje !!!  Graag had ik jullie mening eens gehoord!

2 opmerkingen:

  1. Woow Jenny, deze boekkaart ziet er ècht fantastisch uit !! Het stempeltje is prachtig ingekleurd en past qua tinten precies bij de cardstock die je gebruikt hebt ! En zelfs de envelop aan de binnenkant heb je zelf gemaakt ! Het is een magnifiek geheel geworden en ik durf wedden dat de (eerste ?) communicant het een heel leuk geschenk vond !! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Connie, ja de eerste communiekant was heel blij met het kaartje, natuurlijk ook met de enveloppe met inhoud!!!
      Ben ook content met uw positieve commentaar want ook ik vond het een geslaagd kaartje!!!

      Verwijderen