donderdag 30 mei 2013

Een boekkaartje op bestelling .

Mijn schoonzus zag mijn vorig boekkaartje en was verbaasd dat ik dit gemaakt had , maar vroeg direct of ik ook eentje wou maken voor haar, ze moet ook naar een communiefeestje. Dit is het resultaat geworden, stempel ingekleurd met copic's, plakparels van Action ( er is er eentje uit de rij gesprongen zie ik nu) papier nogmaals van Boekenvoordeel uit dezelfde lijn als het vorig kaartje, gekocht denk ik in Utrecht op de KreaDoe beurs. Binnenkant terug met een enveloppe voor de centjes , het boordje geponst en de uitgeponste deeltjes herbruikt op de andere boordjes! Cardstock uit voorraad van pakket bij Vicky gekocht , dit bevat veel kleuren en er zit altijd wel iets bij dat past!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!! Tja dat gebeurd met pareltjes hé!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Roosje, ja soms leiden ze een eigen leven , haha.

      Verwijderen
  2. Deze is al minstens even mooi als je vorige boekenkaartje Jenny !!! Leuk om iemand zo'n mooi cadeautje te kunnen overhandigen hé ! Groetjes, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Connie , mijn schoonzus was tevreden met het resultaat en zal het met plezier afgeven aan het communiekantje. Bedankt voor uw reactie, vind dat tof!!!

      Verwijderen